vluchtgegevens - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jorisenellen - WaarBenJij.nu vluchtgegevens - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jorisenellen - WaarBenJij.nu

vluchtgegevens

Door: Joris en Ellen

30 April 2006 | Thailand, Bangkok

Piep!

Even een kort berichtje vanuit het ondertussen zeer regenachtig en overtrokken Thailand met de vluchtgegevens voor 9 mei.

EVA AIRWAYS
van Bangkok naar Londen op vlucht BR067. Daar komen we dinsdagavond om 7.15 aan. En dan komen we met vlucht BD157 in Brussel aan om 10.25 s' avonds. Dat is dus dinsdagavond 9 mei.

We staan nog steeds op de wachtlijst voor 5 mei. Maar we denken dat de kans klein zal zijn dat we die vrijdag naar huis kunnen vliegen.

Dikke zoenen van ons beide...

Joris en Ellen

• 30 April 2006 - 10:54

Chris, Raf En Maarten..:

Wij hebben Frank De Boosere gevraagd alle slecht weer voor de lente er nu nog rap uit te persen om nog alleen zon te hebben tegen dat jullie thuis komen. En hij doet dat met 'verve'...het lijkt hier wel Allerheiligenweer... koud, bakken regen...maar vanaf donderdag zou het 25 graden en volop zon worden... die prikken we dan vast tegen de lucht tegen dat jullie komen... Blij dat het zo dichtbij komt!!!!

• 01 Mei 2006 - 07:40

Mama Joris:

Bedankt voor het snelle antwoord. Dinsdagavond is ok, dan kunnen we op Zavemtem zijn.Ik hoop alleen nog voor jullie dat het weer daar een beetje beter wordt. Maar zoals je mama en Raf zeggen , Ellen , hier hebben we alvast de zon voor jullie besteld.Nog een dikke week en jullie zijn weer hier. De maanden zijn wel voorbijgevlogen, maar wat hebben we jullie toch gemist.Dikke knuffels van ons allemaal (papa, mama,bompa, bomma, evi en Sofie,Hans en Tim (maar die moet je nog wel leren kennen))xxxxxxx Tot volgende week

• 01 Mei 2006 - 10:58

Papa:

We zullen er zijn.
    Mama heeft gelijk. Al het slechte weer hebben we hopelijk gehad. Alhoewel we gisteren aan de zee geluk hadden. Over heel het land regende het en daar was het lekker terrasjesweer. Vandaag 1 mei is het archi slecht. Maar de zon in onze harten schijnt want nog één weekje en jullie zijn thuis.
    Jullie hebben er goed aan gedaan de reis zo op te splitsen, ook voor Joris zijn lange benen.
    Thailand is een fijne afsluiter van een fantastisch reisverhaal.
    Maar ook de laatste dagen blijf voorzichtig.
    Lieve kusjes .........

• 03 Mei 2006 - 12:49

Steven En Sofie:

Da wil dan zeggen dat dit 1 van onze laatste mailtjes ga worden. Maar tvooruitzicht is wel beter dan da natuurlijk.Ier ist helemaal ontploft eh. De zomer is er precies met een slordige 26°( das een lachertje voor jullie maar hier is da à point gebakken zenne), terwijl het afgelopen weekend 's nachts gevroren heeft.Ge kunt daar enkel van genieten en ni bij nadenken zeker.Voor de rest ist met ons super, we zijn eindelijk wa in onzen hof beginnen werken, en die hond helpt da dan allemaal om zeep, maar we blijven hem graag zien.Met de wijze woorden van de mamma's en papa's: wees ook deze laatste dagen op uw hoede en kom veilig thuis. Tot...euh straks dan eh!

• 04 Mei 2006 - 07:00

Ingrid:

ik weet het te lang geleden,toch wil deze onvergeetelijke maanden een laatste mailtje schrijven.ellen en joris zoals eerder eens een zei een geweldige prestatie ;ervaring;verbazend;moeilijk;pijnlijk:liefdevol;respectvol:
    ik geloof dat al deze zaken jullie weg gekruist hebben met als gevolg dat jullie een beetje opener naar de wereld en medemens zullen kijken;iets waar jullie hel jullie verder leven blij om zullen zijn.en nu komt de tijd van thuiskomen amai ik wil de feestjes nie weten die jullie te wachten staan.de klok zegt plessers woktime,moet je weten dar het hier in de week goed weer is en de wekends slecht .nog een laatste dikke emailknuffel en tot dinsdag xxxxxxxxxxxx