nog 1 week - Reisverslag uit Sydney, Australië van jorisenellen - WaarBenJij.nu nog 1 week - Reisverslag uit Sydney, Australië van jorisenellen - WaarBenJij.nu

nog 1 week

Door: Joris en Ellen

20 April 2006 | Australië, Sydney

g`day,

Na tien lange dagen in een ondergrondse parking hebben we eindelijk onze rooie kogel verkocht voor 2000 dollar.

Nu gaan we naar manley beach, nog wat surfen, wat zonnen, en shoppen!

En als alles goed meezit hebben we volgende week donderdag onze vlucht, jaja en de trip gaat als het volgende;

van sydney naar brisbane, van brisbane naar taipei, van taipei naar bankok, van bankok naar londen en van londen naar brussel!

Wel cheerio vrienden,

tot de volgende,

greets

Joe en Ellen

• 20 April 2006 - 07:24

Krisje:

Aha!! Al jullie mannelijke en vrouwelijke charmes gebruikt? Maar allé het is dan toch gelukt! Geduld is een mooie deugd he!!!

Tot volgende week!!

Het wordt hier dan toch zomer! tegen dat jullie terug komen zal het zonnetje volop schijnen!

dikke kus

• 20 April 2006 - 15:04

Bompa:

Liedve Ellen en Besten JOE
    Eindelijk is de kogel door de kerk. U ziet wel met een beetje geduld (ongeveer acht dagen in de duisternis) is het jullie dan toch gelukt en hebt ge uw " car " verkocht,met al zijn herinneringen.
    Indien mogelijk laat het juiste uur van aankomst weten, zodat wij jullie met vlag en wimpel en met heel veel vreugde zullen verwelkomen.
    Profiteert nog van de laatste dagen in het wondermooie Australie.
    Bompa

• 20 April 2006 - 16:45

INGRID:

gelukt,ellen je klonk zo somber dat ik toch even vreesde ,laat jullie laatste dagen nog geen schaduw zijn van jullie hier weer te wachten staat,ik weet dat er nu voor jullie gevoel een einde is gekomen aan avontuur ,werken,moois,ontdekkingen,romance,genieten,vrijheid,enz..............het zou alleen spijtig zijn dat jullie met DAT gevoel huiswaarts keren DUS geniet nog tenvolle binnen een paar week hier krijgen jullie heimwee
    kids wij vertrekken op weekend vrijdag den 28ste dus laat tijdig jullie aankomst weten,
    hier alles kids veel gedoe met bouw maar alles lijkt zen plaatsje te krijgen,de lente doet stillaan zen intreede wil zeggen dat mijn buitegevoelswortels beginnen te steken ;dus leuk;;;;;;;;;nu aan de kook kussssssssssssssssss