Change of plans - Reisverslag uit Sydney, Australië van jorisenellen - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Sydney, Australië van jorisenellen - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: Joris en Ellen

24 April 2006 | Australië, Sydney

Lieve vrienden en familie

Las al die feestjes voor donderdag maar al af, want we zijn nog lang niet thuis!
Door een communicatiestoornis tussen chinesen en europeanen is de vlucht van donderdag niet kunnen doorgaan.
Als er iemand zich afvraagt waarom er zoveel chinesen in europa rondlopen... Ze droppen die drie keer per week met een vol vliegtuig in londen af. bijgevolg kunnen wij EUROPEANEN wachten tot 9 mei om terug naar huis te komen.

NO WAY dat wij dat financieel gingen halen. Op zoek naar een cheap cheap land, wel we hebben er een gevonden.
Thailand ligt op de weg dus waarom niet even stoppen!
Vandaag ticketje gaan vastleggen (het heeft letterlijk tranen gekost voor het arme chineesje achter de balie) en morgen zijn we weg uit het o zo dure Sydney.

Voor degenen die willen weten of we veilig zijn aangekomen; de vluchtgegevens;
Qantas vlucht van sydney naar bangkok om 16.20 op vluchtnr.QF 301

Normaal gezien vliegen we huiswaarts op 9 mei maar we staan op de wachtlijst voor 5 mei, 2006 weliswaar. Afwachten dus.

In ieder geval we hebben heel heel hard van australie genoten, we hebben onze oren, ogen en snaveltjes de kost gegeven.
Australie staat voor eeuwig in onze gedachten gegrift. (schoon he)

We gaan nu naar het land van vele kleurtjes schittering en geurtjes, laten ons volledig onderdompelen in de thaise cultuur, maar we we kunnen stiekem toch niet wachten om jullie terug te zien.
Ach twee weekjes Thailand, zalig toch.

In ieder geval de foto`s zullen er helemaal anders uitzien.
Het begint hier stilaan een klein wereldreisje te worden.

C U in BANGKOK

ellen en joe

the aussies

• 24 April 2006 - 08:45

Evi:

cool, Thailand moet ook zaaaalig zijn. Ach, een ander exotisch landje meepikken op de terug weg, er zijn ergere dingen hé. Geniet er nog heeeeeeeel heeeeeel hard van want binnen twee weken zijn jullie thuis en IS HET GEDAAN hé.

groetjes

en tot heel binnen kort

evi

• 24 April 2006 - 08:56

Bianca:

Allé, al onze feesten vallen in duigen nu !! Ik zal de Ferrier dan maar afbellen hé. :o)
    Grapje...

Allé weeral iets om jaloers op te zijn, echt pech noem ik dit nu niet. Gelukzakken, nog een beter kleurtje nemen voor jullie terug zijn, nog wat relaxen, daar kan je zo veel mooie prullen en gadgets kopen voor zo weinig geld !
    Geurtjes, kraaltjes, kleurtjes enz.. moet echt heel leuke afsluiter zijn.

Dat is dan voor een keer is het voordeel dat je een Europeaneen bent. Laat ons maar wachten, wij vliegen wel even langs Thailand.
    Niet wegspoelen hé !

Tot snel !
    Dikke kussen
    Bianca & Leslie
    XXXXXXXX

• 24 April 2006 - 11:10

Julie:

geniet nog maar heel veel!! binnekort zijn jullie terug in dit Belgenlandje en je zal zien dat er hier niet veel verandert is dus ... enjoy the last days!! kissie jule xxx

• 24 April 2006 - 12:26

Steven En Sofie:

En zo komt er nog een bizar einde aan dit onvergetelijke avontuur, zowel voor jullie als voor ons.Julie hebben elkaar er ongelooflijk goe doorgesleurd denk ik en dat is ook iets onvergetelijks natuurlijk.Nog efkes volhouden nu en terug naar een ook lekker zonnig en goedkoop landje.Wees nog voorzichtig, maar blijven genieten. Tot heel gauw nu.

• 24 April 2006 - 13:47

Krisje:

Maak ons nog wat jaloers ja!! Maar het is jullie gegund!!

Nog veel plezier en, Ellen, bling bling shoppen!!!!!!!

Dikke kus en tot 5 of 9 mei

• 24 April 2006 - 19:28

Papa:

Zo zie je maar,aan alles komt een oplossing. Jullie klonken aan de telefoon een beetje verbolgen. Niet doen,sluit je fantastisch avontuur af op een leuke manier. Ellen, je kent Thailand en Bangkok. Geniet van deze vriendelijke cultuur, een juiste verlenging van aussieland. Wel opletten voor de eetkraampjes op straat, ons darmstelsel kan daar niet altijd goed tegen en spicy is daar echt spicy.
    Je zult hier met jullie beperkte geld in ieder geval meer kunnen doen dan in Sydney. Wel rugzakske goed dicht houden, je weet maar nooit met het witte poeder.
    Bezoek nog eens prachtige tempelkasteel van de koning bolliboem en niet vergeten the floating markets. Enjoy, wat een prachtige reisstory.
    Kai Ped is een lekker kipgerecht.Moeten jullie zeker proberen. En shoppen, Ellen, je weet het van de vorige keer, goedkope T shirts maar niet echt van goede makelij, dus hou de centjes maar bij voor het noodzakelijke.
    Communiceer nu maar via Internet , want de australische telefoonkaart kan verschrikkelijk duur worden.
    Laat nog weten via de site van jullie verhalen in één van de paradijselijkste landen van de wereld.
    Lieve kusjes
    Papa

• 25 April 2006 - 19:07

Mama Joris:

Hallo lieverds

Ik ben blij dat jullie toch voor een tussenoplossing gekozen hebben.
    Je hebt de kans nu om dit mooie land eens te bezoeken, zomaar op jullie terugreis. Aan de reacties te horen zijn jullie vrienden stikjaloers. Ik ook een beetje hoor. Maar Joris en Ellen geniet nog van deze laatste week of twee weken. Wij zien er echt naar uit om jullie terug te zien. Dan is onze familie weer kompleet en kunnen we weer met zen allen gezellige etentjes doen bij ons thuis. Maar eerst nog even genieten en als er iets tegenvalt, je weet, Joris , altijd staat er je ook iets goeds te wachten. Zo werkt dat nu eenmaal. Maar ik wil toch even zeggen dat we hier met zen allen heel trots op jullie zijn. Je doet het toch maar,zomaar 7 maanden rondtrekken, in eigen onderhoud voorzien en relatie met mekaar blijven hebben. Ik denk niet dat dit bij iedereen zou lukken, maar voor jullie wel . Knap ! Tot heel heel snel !
    Dikke kussen xxxxxxxxxxxx
    mama en papa