KAAL!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van jorisenellen - WaarBenJij.nu KAAL!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van jorisenellen - WaarBenJij.nu

KAAL!!!!!

Door: Semi-Aussies

Blijf op de hoogte en volg

13 December 2005 | Australië, Sydney

Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Als ik dat zo allemaal lees krijg ik toch wel een beetje heimwee hoor; Horecabeurs, skiverlof in zicht, een geneverbar in OA,...
We hebben er veel om geklaagd, maar ik heb er wel den tijd van men leven gehad. Financieel bracht het niet veel op, aangezien dat den baas uw elke avond mee op cafe neemt, maar in ieder geval ne fantastische tijd en we missen jullie allemaal daar!
En hugues inderdaad, 1 jaartje eens wat rustiger op verlof kan ni veel kwaad. We halen dat volgend jaar wel in!!!

Wat is er hier allemaal gebeurd.
We zijn naar de kerstparade geweest, heel heel knap hoor! Het moto was volgens mij; `met de riemen roeien die je hebt`.

Hebben ook nog een restaurant bezocht, onze vriend de Shane wou ons eens trakteren op een carnemeal, Zo noemt dat hier naar `t schijnt. Het was niet echt wat we gewoon waren in Belgie, maar het was best goed.
De Shane goed zat, nen andere gast aan tafel die Rosco noemt, veel bier tijdens het eten, Australischer kon het praktisch niet.

We zijn ook naar willabangaloo geweest, een museum/natuurpark. Niet echt veel soeps.

Ah ja, ik ben al mijn wijze krullen kwijt. De schaar is er door gegaan. Barry, ik weet het, SORRY. Nog nooit heb ik me zo kaal gevoeld als de dag van vandaag. Maar mijne schat heeft wel goed haar best gedaan want ik vind het wel goed, zonder dat haar heb ook best wel nen dikke kop, maar soit, het groeit wel terug.

Foto komt later.

Met ons ellen is ook alles goed, alleen heeft ze nog steeds last van uitslag. Maar!!!! Ze draagt nu heel mooie rose handschoentjes die haar wel wat beter beschermen. We zullen volgende keer eens een foto trekken van onze outfitjes want dat hebben we nog steeds niet gedaan.

Vandaag heb ik echt afgezien op het werk, het ging zo hard... Maar ja, ik ben er van overtuigd dat ik goed gesoigneerd zal worden.

Zo, dat waren onze avonturen uit het verre Australie.
Tot de volgende keer maar weer.

Ellen en Joris

  • 13 December 2005 - 06:35

    Polleke De Metser:

    hedde gij iets tegen kale mensen?

  • 13 December 2005 - 07:53

    Marc Charpentier:

    Joris, ik stel me even voor: Zoon van Julien en Annie, buren van Herman, Uw ompa. Heb Uw mail adres gekregen en probeer uw avonturen mee te volgen. Ik zal U af en toe eens een berichtje vanuit het natte Belige sturen als je dat goed vind ?
    goetjes Marc

  • 13 December 2005 - 08:45

    Hilde:

    Al die mooie krullen weg? Ben eens curieus! dan staat er meer haar op je borst dan op je kop< zo te zien. Wacht met spanning op de foto! Kusjes

  • 13 December 2005 - 17:52

    De Mannen:

    ach joris een kaal hoofd went snel vraag maar aan hans
    groetjes
    h&m

  • 13 December 2005 - 19:19

    Ingrid:

    na even een griepje doorgespoeld te hebben sta ik er wer helemaal,de hoogtepunten;WENEN wat een geweldige kerstszfeer daar hangen ze namaak kristallen luchters met zen vele in de straten,op elke 2cm staat er een kraampje met drank eten de service-clubs zijn daar erg actief in .we hebben een concert meegepikt want voor de opera waren we veel te laat,reden om nog eens terug te gaan.nu volop bezig met onze kerstmarkt voor te bereiden jaja in gravenwezel organiseren ze voor de eerste maal een kerstnocturne nu vrijdagavond én je weet feesten en organiseren dan komen de kriebels weer boven dus lieve mensen aan de site lezers er staat een hapje en glaasje bij C.R.I.klaar
    je hebt het al gehoord van onze STOP de concurrentie word alsmaar groter;doezeke,rudolfh,bruintje,enz.....én ik spreek tegen allemaal!!!
    de kerstsfeer begint hier thuis stillaan vorm aan te nemen toch wel gezellig
    ellen ik heb al meerdere malen getracht je een prive-mail te sturen wil nie lukken;stuur jij even eentje naar mij dan kan ik je nog het een en ander vertellen,je vroeg ook de adressen van oma enzo wel die zijn met mail delivery terug gekomen, graag had ik ook jullie rekening nr.
    we hebben ook enkele overlijdens van ouders van vrienden,én kankers die vastgesteld werden bij een goede vriendin erg we weten waar we met kerst over moeten bezinnen
    zaakje draait goed;wel heel veel voldoening ben blij dat ik de stap gewaagd heb
    joris,ik heb een viervoeter besteld!!!!!als je kan raden wat heb je een prijs gewonnen!!!!!
    schatten dikke kus-knuffel
    tot heel binnenkort xxxxxxxxxxx

  • 14 December 2005 - 09:52

    Sofie:

    ik kom heel even vermelden dat ik al zeker tot eind februari samen met ons mama met de fiets naar school ga. Ik in het lager, mama in het middelbaar.
    Ik ben dan ook heel blij met men nieuwe job.

    Hoe is het voor de rest met jullie?
    Jo ik hoop dat tegen wanneer je terugbent, je haar terug op mooi staat hé.

    Dikke kus sofie
    ik denk trouwens dat iedereen het verkeerd begrepen heeft, is da ni?
    je voelt je kaal maar je bent toch ni kaal hé?

    xxxxx

  • 14 December 2005 - 12:42

    Mama Joris:

    Hallo Ellen en Joris
    Even iets rechtzetten.Sofie denkt dat ik iedere dag met haar naar school fiets, maar dat is een beetje overdreven. Ten eerste ben ik fysiek niet zo goed in orde , en ten tweede moet ik op donderdag en vrijdag Kevin gaan halen in Brasschaat. Dus..... ik denk dat ik haar af en toe ga vergezellen. En weet je Joris, ik zwem al minstens 1 keer per week. Dus stap voor stap werk ik aan mijn conditie. Nu ik ben wel heel blij voor Sofie dat ze job heeft en dan nog dicht bij mij vind ik ook wel leuk. Dan kunnen we misschien samen onder de middag een broodje gaan eten. Maar goed, is alles ok ginder ? Nu Joris ik vind je haar toch stukken beter hoor ( is dat weer een verborgen kwaliteit van Ellen ? )Ja ,ja , in dat meisje zit heel wat in he Joris ? Voor de rest doe ik niet veel anders dan inpakken. In het weekend is het zover. We hebben in ieder geval genoeg mankracht, dus dat zal allemaal nog wel meevallen denk ik. Zo lieverds nog heel veel plezier ginder en tot binnenkort.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    mama (ilse )

  • 14 December 2005 - 12:47

    Bianca:

    Dag lieve lieverds,

    Ellen weet je wat ik me afvraag ? Op bijna elke foto heb jij andere kleren aan ? Ik dacht dat jij maar een beperkt aantal stuks mocht meenemen :o) ?
    En dan nog iets, was die kleine vermelding op het einde van de vorig mail misschien aan mij gericht ? Of hebben jullie nog een andere vriendin die opgepakt was ? Hihi.

    Dikke kussen,
    Dag m'n nectarinnekes en pechkes
    XXXXXXX

  • 15 December 2005 - 16:56

    Kevin De Bode:

    Interesant zeg!
    Ik vind het heel leuk om al jullie avonturen in Austalie te lezen.
    Ik heb ze allemaal al gelezen!
    Leuke foto's!
    Hebben jullie al een antwoord op mijn vorige vraag?(Die kangoeroe vraag?)
    Doei!
    PS:Joris,het is niet erg als je kaal bent hoor!Dat kan iedereen overkomen.
    Kusjes:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 December 2005 - 17:00

    Kevin De Bode:

    PS2:Dat gezichtje daar kon ik nieks aan doen,dat kwam vanzelf.
    Doei

  • 16 December 2005 - 14:57

    Evi:

    zeg, ik vind die foto waar jou haar geknipt is en waar iedereen schijnbaar over bezig niet. de VOOR-foto heb ik gevonden. De na-foto staat er toch nog niet op he?
    t is trouwens de laatste keer dat ik hier achter den bureau in kalmthout zit. Morgen wordt er hier verhuisd. klein beetje een bijzonder moment toch wel :(

    dag lieverdjes
    evi

  • 19 December 2005 - 14:00

    Ossie:

    Dien heimwee gaat blijven tot ge éénmaal terug bent....dan wilt ge terug. Nu van profiteren en niet te veel aan den belgique denken.
    Merry Chrismas & Happy New Year

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2006

THNX

30 April 2006

vluchtgegevens

28 April 2006

Hot hot hot

24 April 2006

Change of plans

20 April 2006

nog 1 week
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 64123

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2005 - 08 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: